Felvevőjáték: Tempó – hh3

 

1. N -/- Figurát fedni kell! Vagy mégsem?

Felvétel: E 4♠

Indítókijátszás: J


Felvevőjáték tanácsok: Kicsit teszünk az asztalról, így nem tud Kelet időben adut hívni. Ha három menet aduval folytatná az ellenfél, az asztali treff lopás nélkül nem lenne elég ütésünk. Ha Kelet annak ellenére átüti a bubit, hogy nem teszünk figurát, akkor a két kőr ütés már elegendő.

2. E +/- Én vagyok a felvevő, én mondom meg melyik ellenfél hívjon!

Felvétel: N 4

 Indtókijátszás: ♠J


Felvevőjáték tanácsok: Kicsit kell tenni az asztalról, így megakadályozzuk, hogy Kelet időben treffet hívjon. Később két káróra el tudunk majd dobni két treffet, akkor is, ha nem ül a káró impassz.
Ha Kelet mégis átütné a pikk bubit, akkor lesz még két treff ütésük, de el tudjuk dobni a kárót pikkre.

3. S -/+ Jó időben, jó helyen!

Felvétel: S 3szan

Indítókijátszás: 6


Felvevőjáték tanácsok: Nyolc ütésünk már van, és ha a pikk királyt hívjuk, biztos, hogy időben meglesz a kilencedik. Ha a kőrrel próbálkozunk, a szín rossz kiosztása esetén elbukhatjuk a felvételt.

4. W +/+ Egyszerú lépések, bonyolult mozdulatsor: tangó

Felvétel: W 4

Indítókijátszás: T


Felvevőjáték tanácsok: Ha aduzással kezdjük, akkor bukunk, mert a kőr király után Kelet folytatja a kárót, a kőr ász után Nyugat pikkel átadja az ütést Keletnek, és el lehet lopni egy kárót. Az asztalon kell ütni a káró indulást, és a pikk királyt kell hívni. A pikk ász után Kelet folytatja a kárót, amit kézben ütünk, és aduzás előtt a pikk figurákra eldobjuk az asztali
kárókat.

 

 

Kategória: Egyéb | A közvetlen link.